Themes | Target vocabulary | Target Language |
UNIT 4 It´s my birthday
Presents House | Presents: scooter, ball, rollerblades, skateboard, camerta, watch, computer, CD House: bedroom, living room, dining room, kitchen, bathroom, garden | I don´t want a ... |
UNIT 5 Yummy food
Food | Food: eggs, lettuce, ham, bacon, tomato, chicken, cheese, bread, water, biscuit, sandwich, juice, milk, ice- cream | Can I have a biscuit, please? Yes, here you are. No, sorry. I love/ I hate ... I like/ I don´t like ... |
UNIT 6 Get dressed!
Clothes | Clothes: trousers, jumper, shirt, skirt, shoes, socks, gloves, hat, trainers, tracksuit, T- shirt, swimsuit, shorts, cap | Where´s my jacket? It´s over there, on the chair. Is she wearing a pink ...? Yes, she is |
CRITERIOS/ESTRATEGIAS DE EVALUACIÓN
Þ Puede pedir y dar información.
Þ Pronunciación aceptable.
Þ Completa sus tareas.
Þ Muestra interés por aprender inglés.
Þ Participa activamente.
Þ Canta una canción inglesa.
Þ Conoce las expresiones diarias.
Þ Escribe pequeñas oraciones en inglés.
Þ Reconoce y memoriza el vocabulario.
Þ Respeta las reglas de los juegos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario